Zoektocht in gedeelde liefde - Reisverslagen van Heidi Selleslagh - WaarBenJij.nu Zoektocht in gedeelde liefde - Reisverslagen van Heidi Selleslagh - WaarBenJij.nu

Zoektocht in gedeelde liefde

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2010

Opnieuw stappen voor extra centjes voor de kids

02 December 2009

Hoe sterk onze handen nodig kunnen zijn!

14 Augustus 2009

Enkele uren voor de start van mijn 1ste dodentocht

22 Juli 2009

Stappen voor het goede doel

10 Juli 2009

Geen vaarwel maar tot ziens
Heidi

Na mijn avontuur met de straatkindjes in Dakar bleef ik de levensomstandigheden van vele kinderen uit Afrika op de voet volgen. Het stond vast dat ik het niet bij deze ene keer zou houden. Zo ging ik op zoek naar een nieuw project en liep ik Sylvia Roovers op het Mano Mundo festival tegen het lijf. Deze dame verkocht al haar hebben en houden om in Togo een nieuw weeshuis te bouwen. Vrienden en kennissen rond haar zijn zo de vzw JOKO TOGO gestart. De klik was er meteen... in augustus stapten mijn nichtje Christel en Pascal, de Bourkinabees uit Dakar (die ondertussen in België woont) de dodentocht voor dit project, wat aardig wat centjes opbracht. En nu is het eindelijk zo ver... het ticket is geboekt en dit keer ga ik niet alleen ... zo zal mijn nichtje Christel mij vergezellen. Op dit blog hoop ik jullie opnieuw te kunnen boeien met onze verhalen over de avonturen in Togo. Ik kijk er in elk geval heel erg naar uit om er nog eens flink tegenaan te gaan! meer info : www.jokotogo.com

Actief sinds 08 Mei 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 96872

Voorgaande reizen:

19 Juni 2013 - 05 Juli 2013

De retour à Togo

21 Juni 2011 - 03 Juli 2011

Een hart voor Togo

14 Juni 2009 - 11 Juli 2009

Zoektocht in gedeelde liefde

Landen bezocht: