De Dodentocht mag starten, we zijn er klaar voor - Reisverslag uit Boom, België van Heidi Selleslagh - WaarBenJij.nu De Dodentocht mag starten, we zijn er klaar voor - Reisverslag uit Boom, België van Heidi Selleslagh - WaarBenJij.nu

De Dodentocht mag starten, we zijn er klaar voor

Blijf op de hoogte en volg Heidi

09 Augustus 2013 | België, Boom

De "Mon" en zijn team zijn er klaar voor.

Christel, hier zijn we weer, voor de vijfde keer op rij. Jouw voeten en zweet, je doet het weer...
In mijn gedachten ging het dit jaar een sabatjaar worden, maar jouw blik toen we het weeshuis Le Vigneron binnenstapten heeft er anders over beslist. Ik krijg nog steeds kippenvel als ik terugdenk aan dat moment in Togo, die enthousiaste zingende weesjes, aanhankelijk tot en met in de hoop voor wat extra aandacht... het laat een mens niet snel los. Jij weet vandaag als geen ander waarvoor je het doet.... En zie, het gaat weer een mooi succes worden. Ik zal ervoor je zijn, elke km dat je me nodig hebt. Ik wens je heel veel kracht en energie maar vooral geniet van elke stap!
Aan Dirk:
Fantastisch Dirk hoe jij jouw 50ste verjaardag een speciale dimentie hebt gegeven. Bewonderenswaardig om jouw verjaardag aan een goed doel te koppelen en sterker nog fysiek de uitdaging aangaan om de 100 km te trotseren. Ik wens je vooral goeie benen en veel genot want De Dodentocht is een speciale ervaring. Het is een genoegen jou tijdens deze kilometers te mogen dienen.

Aan alle sponsors, een hele grote dankuwel! Zonder jullie hadden we ook dit jaar dit weer niet voor mekaar gekregen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heidi

Na mijn avontuur met de straatkindjes in Dakar bleef ik de levensomstandigheden van vele kinderen uit Afrika op de voet volgen. Het stond vast dat ik het niet bij deze ene keer zou houden. Zo ging ik op zoek naar een nieuw project en liep ik Sylvia Roovers op het Mano Mundo festival tegen het lijf. Deze dame verkocht al haar hebben en houden om in Togo een nieuw weeshuis te bouwen. Vrienden en kennissen rond haar zijn zo de vzw JOKO TOGO gestart. De klik was er meteen... in augustus stapten mijn nichtje Christel en Pascal, de Bourkinabees uit Dakar (die ondertussen in België woont) de dodentocht voor dit project, wat aardig wat centjes opbracht. En nu is het eindelijk zo ver... het ticket is geboekt en dit keer ga ik niet alleen ... zo zal mijn nichtje Christel mij vergezellen. Op dit blog hoop ik jullie opnieuw te kunnen boeien met onze verhalen over de avonturen in Togo. Ik kijk er in elk geval heel erg naar uit om er nog eens flink tegenaan te gaan! meer info : www.jokotogo.com

Actief sinds 08 Mei 2009
Verslag gelezen: 760
Totaal aantal bezoekers 96881

Voorgaande reizen:

19 Juni 2013 - 05 Juli 2013

De retour à Togo

21 Juni 2011 - 03 Juli 2011

Een hart voor Togo

14 Juni 2009 - 11 Juli 2009

Zoektocht in gedeelde liefde

Landen bezocht: